Πρός: α) Τόν Πρωθυπουργόν κ. Κυριάκον Μητσοτάκην
β) Τήν Σεβαστήν Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Οἱ ὑπογραφόμενοι ἰατροί, λαμβάνοντες ὑπ’ ὄψηκαίτά δεδομένα τῆς ἐπίπτωσηςτῆς μόλυνσης, τῆςνόσησηςκαίτῶνἐπιπλοκῶντῆς τελευταίας ἴωση ςἀπό τόν κορωνοϊόCOVID-19 στή χώρα μας, ἀλλά κυρίως καίτίς τεκμηριωμένες θέσεις ἐξεχόντωνἙλλήνωνκαθηγητών ἰατρῶντοῦἘξωτερικοῦκαίτῆςἙλλάδας, ὁμόφωναδιαπιστώνουμε ὅτι πολλά ἀπότά συνεχιζόμενα ίσχύονταμέτρα εἶναι δυσανάλογα, ὑπερβολικά, μεροληπτικά και δυνητικῶςἐπιβλαβέστατα τόσο γιάτήν ψυχική ὑγείατῶνἙλλήνων, ὅσοκαίγιά τίς καταστροφικές συνέπειες ἐπίτῆςοἰκονομίαςτῆς χώρας.
Γιά τούς προαναφερθέντες λόγους εἰσηγούμαστεπρόςτόν Πρωθυπουργό τῆς χώρας καίπρόςτήνΣεβαστήνΣύνοδοντῆςἹεραρχίαςτῆςἘκκλησίαςτῆςἙλλάδοςτόἄμεσοἄνοιγμακαίτή λειτουργία τῶνἹερῶνΝαῶνὑπότίςἀκόλουθες προϋποθέσεις:
1.Tά ὑγεινομικά μέτρα (μοντέλα προστασίας), τάὁποῖα λαμβάνονται γιάτήν περιστολή τῆς ἐξάπλωσης τοῦ κορωνοϊοῦ, νάεἶναι κοινά γιάὅλεςτίςὁμάδεςτοῦπληθυσμοῦκαίγιάὅλους τούς χώρους συνάθροισης τοῦ κοινοῦ.
2. Μέ βάση ὁρισμέναἀπότάἀποφασισθένταἀναιτιολόγητακαί παράλογα μέτρα, ὅπως ἡ ἀπαγόρευσητῆς κωδωνοκρουσίας, ἀκόμηκαίτό βράδυ τῆςἈναστάσεως,ἀλλάκαίἡ ἀπαγόρευσητῆς χρήσης μεγαφώνων, δίνεται ἡ ἐντύπωσηὅτιἡ ὈρθόδοξηἘκκλησίαεὑρίσκεταιἐνδιωγμῷ. Σημειωτέον ὅτιστίςὈρθόδοξεςχῶρεςστίςὁποῖεςοἱἹεροί Ναοί παρέμειναν ἀνοικτοί (μέτίς δέουσες ὑγειονομικές προφυλάξεις),τά κρούσματα τῆςἀσθενείαςαὐτῆςἦτανσαφῶςὀλιγότεραἔναντιτῶνἄλλωνκρατῶν.
3.Ἡ ἀκώλυτηκαίἐλεύθερη προσέλευση τῶνὈρθόδοξωνΧριστιανῶνστίςἈκολουθίεςκαίτίςΘεῖες Λειτουργίες τῆςἘκκλησίας μας ἐπιβάλλεταικαίἀπατεῖταινάκαταστῆἄμεσα δυνατή.
Ὅσονἀφορᾶείδικότεραστή συμμετοχή τῶνπιστῶνστό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας, αὐτόεἶναι θέμα καθαρῶς προσωπικό, τόὁποῖοἐξαρτᾶταιἀπολύτωςἀπότήν πίστη καίτή βούληση τοῦπροσερχομένου. Ἄλλωστε, ἀπότήδισχιλιετῆἱστορίατῆςὈρθοδόξουἘκκλησίας μας δένμαρτυρεῖται περίπτωση μετἀδοσηςμολυσματικῆς νόσου ἀπότή Θεία Κοινωνία.
Στὴ συνάφεια αὐτὴἐπισημαίνεταιὅτι «εἰδικοὶἐπιτροπῆς λοιμώξεων» ἐκφράζουνμὴ κατοχυρωμένη ἐπιπολῆςἄποψηἔναντι: α) ἐπιστημονικῶν τεκμηρίων-δεδομένων δημοσιευμένων ἢ ὑποβληθέντων γιά δημοσίευση σὲ ἔγκριτα διεθνῆ περιοδικὰ, τὰ ὁποῖα βεβαιώνουν τὴν ἀσφάλεια ἀπό τή μετάδοση τῆς Θείας κοινωνίας ἔναντι λοιμώξεων (πχ.,https://stalagmaties.blogspot.com/2020/04/blog-post_18.html ) καὶ β) ἄλλωνεἰδικῶνδιεθνοῦςἐμβέλειαςἐπιστημόνων, τῶν ὁποίων φεῦ! παραβλέπουν τό κύρος και ἑλληνικὰ MMEμὲ συνοδὸ ἀδιανόητη ἤ παρεκκλίνουσα ἀπουσία ἀντικειμενικῆς ἄποψης.
Ἀσφαλῶς, ἔχουμε τὴ βεβαιότητα ὅτι διαθέτουμε πεπερασμένο ἐπιστημονικόν οῦκ αί ἀδυναμία στήν περίπτωση τῆς προσέγγισης τοῦ ὑπερφυέστατου Μυστηρίου τῆς Θείας Εὐχαριστίας. Αὐτὸ ἀνήκει στὸ ἀπροσπέλαστο πεδίο,τὸὁποῖοτοποθετεῖταισὲπνευματικὴνοητικὴ διάσταση πίστεως ἀπαιτώντας διὰ βίου πνευματικὴ συχνότητα καί κοινωνία μὲ συνοδὸθεϊκὴ ἐμπειρία τύπου “ἔρχου καὶ εἶδε”.Ἐμπειρία ποὺ ἐλευθερώνει, κατοχυρώνει αἴσθημα ἀσφαλείας καὶ βεβαιότητας,ὥστενὰδικαιολογεῖἀκόμηκαὶἐκφράσεις Ντοστογιέφσκι“θάπροτιμοῦσανὰεἶμαιμὲτὸνΧριστὸπαρὰμὲτὴδῆθενἀλήθεια”! (ὠς“ἀλήθεια”ἐκλαμβάνεταιτόἀποκύηματῆςγνωστῆς“ἐπιστημονικῆς ἀποπτωτικῆς μεθόδου” ψιθυρισμοῦτοῦ τύπου “λέγε, λέγε, λέγε, κάτι θὰ μείνει”…).
4. Οἱ πιστοί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἔχουμετήβαθειάαἰσθησητῆςἐγκατάλειψηςἀπότήνΠοιμαίνουσαἘκκλησία-ἐκτόςἐλαχίστωνφωτεινῶνἐξαιρέσεων- καί τήν ἄνευὅρων ὑποχώρησή της στά ἀντορθόδοξα κελεύσματα τῆς Πολιτείας. Περαιτέρω,φαίνεται ὡσάν νά ἐξέλιπε τό διαχρονικό Ὁμολογιακό καί Μαρτυρικό φρόνημα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, τό ὁποῖο ὀφείλουν οἱ Ποιμένες νά διαφυλάττουν ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ! Φοβούμεθα γιά χειρότερα ἐπακόλουθαστόνχῶροτῆςὈρθόδοξηςἘκκλησίας, ἐάν ἀκολουθηθῆ ἀπό τήν Ποιμαίνουσα Ἐκκλησία ἡ ἴδια παθητική τακτική!
Υπογραφόμενοι (η λίστα συνεχίζεται...)
1. Kουντουράς Ιωάννης, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Α.Π.Θ.
2. Ελευθέριος Γιαννούλης,Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Α.Π.Θ.
3. Δρ, ΜιχάληςΝτουλμπέρης, Ειδικός Παθολόγος /Ελβετία.
4. Δρ. Ιωάννα Τζιβρά, Αναισθησιολόγος / Γερμανία.
5. ΙορδάνηςΡωμιόπουλος, Ειδικός Παθολόγος - Λοιμωξιολόγος, Επ.συνεργάτηςΒ'ΠΠΓΝΘ Ιπποκράτειο.
6. Δρ. Εμμανουήλ Γαβαλάς, Γαστρεντερολόγος, Κατερίνη.
7. Δρ.Αντώνης Μ. Κυριακόπουλος, BSc(Hons), Dip.LSHTM, MSc, MD/Ph.D. F.I.B.M.S., Πειραιάς.
8. Δρ. Γεράσιμος Τζιβράς, Χειρουργός / Γερμανία.
9. Ευστάθιος Ε.Μπαθρέλλος, Ιατρός Παθολόγος - Δ/ντήςΕΣΥΓεν. Νοσοκομείου Καρδίτσας.
10. Δρ.ΧρήστοςΚιοσές, Γαστρεντερολόγος / Ελβετία.
11. Δρ.Σπύρος Ι. Παπαμίχος, Αιματολόγος, ΕθνικόΚέντροΑιμοδοσίας / Αφαίρεσης- ΑυστριακόςΕρυθρόςΣταυρός Βιέννη / Αυστρία.
12. Μαρία Γιαννούλη, Παιδίατρος, Θεσσαλονίκη
13. Ευφημία Λώλη, Ψυχίατρος, Καρδίτσα.
14. Αποστόλης Παπαευθυμίου, Ειδικευόμενος Γαστρεντερολογίας Πανεπιστημίου Λάρισας.
15. Δρ.ΠαναγιώτηςΛάιος, Παιδίατρος.
16. Ιωάννης Α. Μπακάλης, Ειδικός Παθολόγος.
17. Δρ. Ευάγγελος Ι. Καζάκος, Βιοπαθολόγος, Κοζάνη.
18. ΠαύλοςAναγνώστης,ΕιδικόςΩτορρινολαρυγγολόγος / ISPΦωνιατρική.Ψυχίατρος-ΨυχοθεραπευτήςΕνηλίκων, εφήβων και παίδων / Ελβετία.
19. Μιχαήλ Σταύρος, Γαστρεντερολόγος / Κύπρος.
20. ΓεώργιοςΚοτρόνης, Ειδικός Παθολόγος / Λονδίνο.
21. ΓεώργιοςΣγούρος, ΙατρόςΑκτινοδιαγνώστης.
22. Δρ. Δημήτριος Χατζόπουλος, Γαστρενεντερολόγος-Ηπατολόγος, Θεσσαλονίκη.
23. Δρ. Μαρία Τζητηρίδου-Χατζοπούλου, Επικ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Νεογνολογίας, ΠανεπιστήμιοΔυτικής Μακεδονίας.
24. Δρ.ΣιμελίδηςΔημήτριος, Παθολόγος –Διαβητολόγος, Κοζάνη.
25. ΜπαντήΘεοδότα, Ρευματολόγος, Κοζάνη.
26. Δρ. Στέργιος Αράπογλου, Χειρουργός, Επιμελητής Α΄ΕΣΥ, Ε’ Χειρουργική Κλινική Α.Π.Θ., ΓΝΘ Ιπποκράτειο.
27. ΓεώργιοςΤσαπουρνάς, Γαστρεντερολόγος, Θεσσαλονίκη.
28. Μαρία Ποδαροπούλου, ειδικευόμενη Παιδοψυχίατρος Παν. ΝοσοκομείουΖυρίχης.
29. Δημήτρης Μαμόγλου, Καρδιολόγος, Θεσσαλονίκη.
30. Δρ.Παναγιώτα Κυριάκου, Καρδιολόγος, Διευθύντρια ΕΣΥ καρδιολόγος ΓΚΚ Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
31. Δημήτριος Αποστολίδης, Ειδικός Παθολόγος MSC, Βέροια.
32. Ηρακλής Δουκόπουλος, Βιοπαθολόγος,Θεσσαλονίκη.
33. Λάζαρος Μαραντίδης , MSCΔημόσιας Υγείας, Διευθυντής ΕΣΥ Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής, ΠΕΔΥ ΚΥΛιτοχώρου.
34. Μιχαήλ Δουλγεράκης, Ορθοπαιδικός, Κατερίνη.
35. Δρ. Δημήτρης Τζιβράς, Ορθοπεδικός / Γερμανία.
36. Δρ Ιωάννης Μόσχος, Γαστρενεντερολόγος-Ηπατολόγος, Θεσσαλονίκη.
37. Χαρίλαος Ταλουμτζής, Γαστρενεντερολόγος-Ηπατολόγος, Θεσσαλονίκη.
38. …..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου